reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Júlia Péterová

Júlia Péterová

Bloger 
  • Počet článkov:  35
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Teší ma! Mám rada všedné a jednotvárne dni, lebo nie sú všedné a jednotvárne už vonkoncom! Milujem "ulitu", pohybujem sa rýchlosťou slimák/hod., a moje obľúbené hobby? - tvorba PPS. Inak inval. dôchodkyňa, milionárka času a nápadov... Ahoj! Zoznam autorových rubrík:  ÚvahyZo všedného života niečo nevšePostrehyOtázky a odpovedeŽijem a verímMinipoviedkySúkromnéNezaradené

reklama

Úvahy

Bolesť duše...

Júlia Péterová

Bolesť duše...

Jesenné mesiace majú svoju neopakovateľnú atmosféru,... Prechádzkou v parku sa možno pookriať hrou slnečných lúčov, ktoré sa sem-tam predierajú spomedzi pestrofarebné listy stromov. Je nádherný pohľad na z výšky padajúci žlto-zelený až bordovo-hnedý list. Farebnosť krajiny je tak očarujúca, že ju i ten najnadanejší maliar len ťažko zachytí. Optimisticky naladený človek si všimne krásy jesene a nesmúti za teplými letnými slnečnými dňami. On hľadí do budúcna a vie vychutnať jesenný večer po ťažkom dni so šálkou voňavého čaju...

  • 31. okt 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 888x
  • 2
Len 330 dní vydržať...

Júlia Péterová

Len 330 dní vydržať...

Milí čitatelia, dosť dlho som nepísala na blog, zrejme nikomu som nechýbala, že Tony?! Teraz mám ale novinku s ktorou by som sa rada podelila,... Téma: Naše zdravotníctvo.

  • 13. júl 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 228x
  • 18
Mala som byť "anjelom"...

Júlia Péterová

Mala som byť "anjelom"...

... a stala som sa človekom, vďaka svojej mamičky. Áno! Prešiel sviatok matiek, tých dobrých duší, ktoré si dali námahu a vychovali nás podľa svojho svedomia a možností. Sviatok tých matiek, ktoré nepoznali nemožné ak išlo o ich dieťa.

  • 8. máj 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 823x
  • 7
reklama
SkryťZatvoriť reklamu