reklama

Superkrava... - fejtón

Táto krava je podľa Vás Ok-é? Lebo podľa mňa nie! Ale možno sa mýlim a už som zrelá na okuliare, ale vidím tam päť nôh. SUPERKRAVA, no nie? Čo už len ľudia nevymyslia, len aby na seba, resp. svoj výrobok upútali pozornosť?... Toto je niečo EX, aj keď len v malom, ale predsa len naše slovenské extra,... A tak hodím tento obrázok na blog, kde som už dosť dlho nebolaaa,... a možno ma už aj vyhostili. Uvidíme!

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)
Obrázok blogu
(zdroj: vlastný scan z obalu)

Lebo akosi som v poslednom čase mala veľa, nehovorím že práce, lebo čo už ja? Akú prácu by som bola schopná vykonávať? Ale skôr, povedzme, že som bola zaneprázdnená rôznymi činnosťami. Moje veľké HOBBY je, že sa do všetkého pchám a potom mám samé nepríjemnosti,... Som akýsi: Antičlovek – inak zmýšľajúci! A to od narodenia. Lebo je tobôž podivné a nadmieru podozrivé, aby sa niekto staral o ľudí, aby niekto mal rád ľudí, bez ohľadu na pohlavie a vek, postavenie či majetok. - To som dostala parádne VENO z neba, pred narodením, že? A potom sa čudujem, že ma naši nechápu a podľa nich vždy robím to, do čoho ma nič, a... Normálny, áno, "normálny" človek nepochopí, ak niekto niečo robí, ZADARMO! Jój, to už – vraj – dávno vyšlo z módy! A tak, podľa mnohých, keďže nič nie je zadarmo, za všetkým musí byť nejaké tajomstvo a určite obrovský osoh, aj keď nevedia prísť na to. Ešte šťastie že sú ľudia rôznorakí, lebo ak by sme boli všetci rovnakí, tak by sme sa už dávno vyvraždiliii...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

A na zemi by bol RAJ, lebo zvieratá by mali od nás pokoj, neničili by sme stromy a neotravovali vzduch a celú prírodu. A kravička by sa pásla voľne v prírode a netrápilo by ju, že jej „niekto“ pridal ešte jednu nohuuu... 

Júlia Péterová

Júlia Péterová

Bloger 
  • Počet článkov:  35
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Teší ma! Mám rada všedné a jednotvárne dni, lebo nie sú všedné a jednotvárne už vonkoncom! Milujem "ulitu", pohybujem sa rýchlosťou slimák/hod., a moje obľúbené hobby? - tvorba PPS. Inak inval. dôchodkyňa, milionárka času a nápadov... Ahoj! Zoznam autorových rubrík:  ÚvahyZo všedného života niečo nevšePostrehyOtázky a odpovedeŽijem a verímMinipoviedkySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu