reklama

Prečo nedať šancu svojmu telu?!

Pred x rokmi mi náš ortopéd povedal veľmi múdru vetu: „No, Kočka. To si mala vedieť, že lieky majú vedľajšie účinky.“ Bolo to vtedy, keď som poctivo dobrala všetky ním predpísané lieky a chodila po vyšetreniach s ťažkosťami žalúdka. Bol to inak celkom fajn človek, jeden z tých, ktorí všemožne chcú pacientom pomôcť a tak aj mne pošepol to–čo dôležité o fungovaní ľudského tela. Jeho takou jednou tajnou radou bolo: „Neber lieky akonáhle pocítiš bolesť! Ľudské telo je stavané tak, že centrum v mozgu zachytí signál, že sa niečo zlé deje a reaguje naň tak, že začne vyrábať hormón proti bolesti a ten pošle na postihnuté miesto. Telo sa snaží o samoliečbu, neber mu šancu! Lieky od bolesti ber len vtedy, keď je už bolesť neúnosná.“

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

Ortopéd odišiel od nás do metropoly Slovenska a ja sa stále riadim jeho dobrými radami. Možno tomu vďačím za minimálnu konzumáciu Ibuprofenu. Potom približne každý druhý rok sa pustím do nejakej kúry. Chcem dať šancu svojmu telu, ako mi to poradil. Vyskúšala som už liečbu všelijakými domácimi bylinkami a minerálnymi látkami (Bérešové kvapky), potom prišli na rad švédske kvapky a prečisťovanie organizmu Golden Yaccou (najdrahšia a zatiaľ najdrastickejšia kúra, ktorá dá telu poriadne zabrať) a čo ja viem na čo všetko som ešte dala len aby som si pomohla.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Minulá jeseň bola pre mňa viac než ťažká. Všetky vírusy, ktoré prinášalo ovzdušie so sebou som pochytala ako taký magnet. Najprv to bol vírus, ktorý sa zahniezdil v žalúdku a okrem zápalu tam urobil poriadnu neplechu a spôsobil i bolestivosť. A tak som bola u odborníka na gastroskopii (ten, kto už bol na spomínanom vyšetrení vie o čom hovorím a ten kto nie,... tomu ani neprajem). Lieky čo som dostala môj žalúdok nezvládol, lekár mi to neuveril a len hlavou pokrútil a tým bol prípad uzavretý. Mesiac som sa trápila a keď som si už chcela vydýchnuť, opäť nové prekvapko. V ovzduší sa voľne pohyboval pre zmenu iný a na pohľad celkom nevinný vírus. Taký, ktorý robil neplechu v hrdle a spôsobil dráždivý kašeľ. Nič extra, pomyslela som si. K lekárovi som hneď samozrejme nešla. Myslela som si, že ho hravo vypudím aj osvedčenou domácou kúrou. Napokon som to po mesiaci vzdala, môj stav bol vtedy už zrelý na liečbu antibiotikami. (Mrcha vírus sa mi medzičasom usadil na pľúcach.)

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Lež ak začnete chodiť po doktoroch, kto vám zaručí, že niečo nové nezistia? Aj u mňa opäť niečo našli a tak diagnostikovali novú chorobu. Bez ktorej som mohla byť!

Tak čo, mám pokračovať? A načo. Veď to poznáte!

Jednoducho, mám oslabený imunitný systém, okrem iného, samozrejme. Hneď som si to uvedomila a potom som sa vzchopila aj k činu. Hľadala som novú regeneračnú kúru pre svoje telo. A kto hľadá, ten nájde! Chcem dať šancu svojmu telu zbaviť sa jedovatých látok. Nie, neberiem žiadne chemikálie, ja som človek prírody a na lieky som aj tak alergická. (Niet divu po toľkých negatívnych skúsenostiach.) Teraz raz denne vypijem koktail - prírodný sójový preparát obohatený o vlákninu, vitamíny, minerálne látky a liečivé, telo prečisťujúce bylinky. Ešte som len na začiatku kúry a môj organizmus sa badateľne očisťuje. Nielen jedov sa zbavujem lež akoby som ľahšie zvládala bežné stresové situácie. A čo vedľajšie účinky? Aj tie sú, samozrejme! Schudla som o kilo a prešla ma chuť na čokoládku.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Nie! Nečakám na žiadny zázrak, taký rojko zasa nie som. Ale čakám na to, že ráno nebudem vstávať unavená akoby som práve prišla zo šichty, ako taký baník. A takto unavená stávam už vyše roka. A ak sa mi len troška polepší zdravie, posilní imunita, už budem spokojná.

„Kto má zdravie si ho necení a kto ho nemá si ho už nekúpi.“ Chorý človek je schopný investovať do svojho zdravia veľa (väčšina z nich žiaľ do chemikálií – liekov od bolesti, ktoré bolesť utlmujú ale telo neliečia, alebo len čiastočne, ak sa nemýlim). Ja som tiež schopná všetkého, len aby som oddialila vozíček, ktorý na mňa už „netrpezlivo“ čaká. Len aby som sa vládala pohybovať, len aby som nebola odkázaná na pomoc druhej osoby. Aj keď pomaly, aj keď málo, ale kroky sú kroky,... a zájdem tam, kam potrebujem. A to mi stačí.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Hovoríte si: „Škoda peňazí!“ Možno máte pravdu. Lebo za peniaze vrazené do vlastného zdravia by som už mala pekné autíčko (lež načo, keď nemám vodičák!). A vari si niekto myslí, že peniaze utišujú bolesť? Kto vie?! Aj ja som už poradila takto zmýšľajúcim: „Dajte si peniaze na bebíčko (bolestivé miesto) a čakajte čo bude.“ Lež nikdy som nevyskúšala či zaberie táto moja – pochabá - rada.

Hor sa, teda, do užívania HERBALIFE - Potravina tretieho tisícročia - a uvidíme čo prinesie zajtrajšok. Pre každý prípad, sa musím povzbudiť: „Len vydržať a vydržať! Pevné odhodlanie je už polovica úspechu!“ – nie tak?

Júlia Péterová

Júlia Péterová

Bloger 
  • Počet článkov:  35
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Teší ma! Mám rada všedné a jednotvárne dni, lebo nie sú všedné a jednotvárne už vonkoncom! Milujem "ulitu", pohybujem sa rýchlosťou slimák/hod., a moje obľúbené hobby? - tvorba PPS. Inak inval. dôchodkyňa, milionárka času a nápadov... Ahoj! Zoznam autorových rubrík:  ÚvahyZo všedného života niečo nevšePostrehyOtázky a odpovedeŽijem a verímMinipoviedkySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu