reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Júlia Péterová

Júlia Péterová

Bloger 
  • Počet článkov:  35
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Teší ma! Mám rada všedné a jednotvárne dni, lebo nie sú všedné a jednotvárne už vonkoncom! Milujem "ulitu", pohybujem sa rýchlosťou slimák/hod., a moje obľúbené hobby? - tvorba PPS. Inak inval. dôchodkyňa, milionárka času a nápadov... Ahoj! Zoznam autorových rubrík:  ÚvahyZo všedného života niečo nevšePostrehyOtázky a odpovedeŽijem a verímMinipoviedkySúkromnéNezaradené

reklama

Otázky a odpovede

Neposlušnosť, čo je za ňou, odkiaľ asi pramení?...

Júlia Péterová

Neposlušnosť, čo je za ňou, odkiaľ asi pramení?...

Milí čitatelia, nič múdreho dnes odo mňa nečakajte, ako zvyčajne, len ma tak napadlo,... Dnes som sa zamyslela nad: neposlušnosťou. Mnohí ľudia sú presvedčení, ba už som aj počula: „Smola sa mi lepí na päty, akoby som bola prekliata! Prečo sa mi stávajú samé zlé veci?“ Dlho som nemusela rozmýšľať nad odpoveďou lebo hneď ma napadlo: „Neboj sa, nie si vôbec prekliata. Si len neposlušná! To je tvoja smola.“

  • 25. máj 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 684x
  • 0
A Ježiš mlčal…

Júlia Péterová

A Ježiš mlčal…

Kľačím pred krížom a pýtam sa Ježiša: „Ježišu, myslím si, že Ťa dobre poznám, ale predsa mám zopár otázok na ktoré by som rada dostala odpoveď od Teba.“Ježiš visí s privretými očami, ťažko sa mu dýcha a mlčí...

  • 14. apr 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 699x
  • 1
Hurá! A máme na vianočné darčeky,...

Júlia Péterová

Hurá! A máme na vianočné darčeky,...

Už sa blížia, už sa blížia najkrajšie sviatky roka – VIANOCE. TV reklamy nás na to upozorňujú už dosť dávno a tak hor sa na nákupy... Nuž, sviatky ako sviatky ale v dnešnej ťažkej dobe nie každý z nás má na darčeky. Predsa sa každý snaží obdarovať tých, ktorých má rád, lebo dostávať je veľká radosť, ale dávať ešte väčšia. Vianoce však nie sú kvôli darčekom, Vianoce majú byť v našich srdciach a tak by sme sa nemali finančne zruinovať kvôli darčekom. Radosť môže urobiť aj maličkosť, teda, aspoň mne. Určite sa mnohí rodičia pamätajú na prvý vianočný darček od svojich detí – milú kresbičku.

  • 1. dec 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 036x
  • 4
Európska rodina

Júlia Péterová

Európska rodina

Dobre sa pamätám na slová pána učiteľa, ktorý nám hovoril, že: „Rodina je základným pilierom spoločnosti.“ Ja to v dnešnej dobe vnímam tak, že sa tento základný pilier akoby rozpadával. Napíšem jeden príklad z mnohých.

  • 21. máj 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 821x
  • 1
Šťastné - nešťastné detstvo

Júlia Péterová

Šťastné - nešťastné detstvo

alebo reflexie k diskusnej stránke k môjmu článku „Teta, jemu ste dala viac“ (uvedené nižšie, možno čítať v celom rozsahu). Plod sa počne v lone matky a je to celkom bežný zázrak a predsa „veľký zázrak“. Dieťa si nevyberie rodičov ani okolnosti do ktorých sa narodí a nemôže si vybrať ani farbu očí, vlasov či pokožky. Ba ani kontinent. Teda nič, vôbec nič si nevyberie.

  • 14. máj 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 937x
  • 2
reklama
"Francúzske barle."

Júlia Péterová

"Francúzske barle."

Slečna Evka „kráča“ s otcom ulicami okresného mesta. Potrebuje si vybaviť isté veci, a musí zájsť aj k lekárovi na kontrolu. Ako tak s otcom prechádzajú popri úrade práce, čo nevidia jej bystré oči? Vidí vychádzať z budovy mladého chlapca opierajúceho sa o francúzsku barlu. Na chvíľu sa zastaví a zamyslí: - Čo tu tento hľadal? Snáď sa nebol podpisovať? Žeby bol nezamestnaný?...

  • 1. máj 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 745x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu